#1 2013-03-14 16:45:55

 Dares

Administrator

status dares-m@aqq.eu
13763440
Zarejestrowany: 2013-01-28
Posty: 682
Punktów :   

League of Legends

Ostatnimi czasy zauważyłem, że jest całe mnóstwo osób, które w to grają, w tym sporo stąd. Proszę, więc wszystkich takowych graczy o wpisanie się. Właściwie mam coś w planach, ale wolę tego nie oznajmiać dopóty, dopóki nie upewnię się, że warto ^^

Offline

 

#2 2013-03-14 17:21:45

 Airi

Mieszkaniec

33682749
Zarejestrowany: 2013-02-06
Posty: 233
Punktów :   

Re: League of Legends

Ja gram C:

Ostatnio edytowany przez Airi (2013-03-14 20:35:50)

Offline

 

#3 2013-03-14 23:03:30

Zarroc

Mieszkaniec

8211873
Zarejestrowany: 2013-01-30
Posty: 55
Punktów :   

Re: League of Legends

Gram od okolo 3 lat xd. A teraz  na nowym koncie o nicku Draponek


Na pierwszy rzut oka Fricai nie różnią sie niczym od zwykłych ludzi, ale gdy tylko zapragną potrafią zamienić się w zwierzę odzwierciedlające ich charakter. Jak zyskali te umiejętność? Fricai był kiedys zwykłym rodem ludzi ale za to że sprzeciwiali się wpędzenia ich do Caelumu, elfy zamieniły ich w zwierzęta. Lecz, niedawno udało im się nad tym zapanować i mogą przebierać ludzką jak i zwierzęcą forme kiedy tylko zechcą. Od tamtej pory Fricai postanowili zemścić się na mieszkańcach ziemii Caelum za kare która ich dotkneła.


~Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie zasługują na żadne z nich.

Offline

 

#4 2013-03-17 11:43:39

 Dares

Administrator

status dares-m@aqq.eu
13763440
Zarejestrowany: 2013-01-28
Posty: 682
Punktów :   

Re: League of Legends

Jeśli można to prosiłbym także o nicki.

Offline

 

#5 2013-03-17 12:45:30

 Airi

Mieszkaniec

33682749
Zarejestrowany: 2013-02-06
Posty: 233
Punktów :   

Re: League of Legends

A więc proszę bardzo~
Xaniela

Offline

 

#6 2013-03-17 19:08:26

 Eleth

Mieszkaniec

2727293
Zarejestrowany: 2013-02-03
Posty: 119
Punktów :   

Re: League of Legends